SCHOLINGSBIJEENKOMSTEN

30 november 2011

SCHOLINGSBIJEENKOMSTEN

Vincent Mulder heeft met ons gesproken over de ideologie van de SP en de kernwaarden van de partij, nl. menselijke waardigheid, gelijkwaardigheid en solidariteit. Waarden die voor iedereen van belang zijn. Helaas zijn dit waarden die het huidige kabinet niet altijd even hoog in het vaandel lijkt te hebben staan.

Ook actuele onderwerpen als het PGB, de thuiszorg, het mislukken van de marktwerking en pensioenen zijn de afgelopen bijeenkomsten de revue gepasseerd. Dit zijn landelijke thema’s die ook in Woerden van belang zijn. Voor zowel mij als persoon als voor ons als werkgroep zijn het zeer leerzame bijeenkomsten geweest, waarin er ruimte was voor discussiëren en meedenken.

De volgende actie, waar we tijdens de komende en tevens laatste bijeenkomst onder andere aandacht aan willen besteden, is “Armoede werkt niet”. Een landelijke actie waarbij de SP strijdt voor goede opleidingen, goede begeleiding, echte banen en een fatsoenlijk inkomen voor mensen met een arbeidsbeperking. Wilt u meedoen met deze actie? Mail ons dan via het contactformulier.