Woerdenaren laten liefdeswens voor Vermilion achter

28 januari 2018

Woerdenaren laten liefdeswens voor Vermilion achter

Foto: Leen de Vries / Leen de Vries

Zaterdag 27 januari gingen SP-ers uit Woerden, Gouda en Alphen de straat op om liefdeswensen voor Vermilion op te halen.

In Woerden zit gas in de grond, maar ook in Haastrecht wil Vermilion gaan boren. Maar van dat gas gaat de Woerdenaar geen cent zien, en zelfs al zou dat zo zijn: het duurt niet zo heel lang en dan moeten we toch helemaal van het gas af zijn. Daarom moeten we ons richten op de toekomst, en die is zonder gas. En de toekomst begint altijd morgen!

Daarom gingen deze drie SP-afdelingen uit het Groene Hart ditmaal in de Woerdense wijk Molenvliet de straat op. Eerder was Bodegraven al aan de beurt geweest, en ook in Gouda gaat nog actie worden gevoerd. Het doel is om in het kader van Valentijnsdag liefdeswensen op te halen bij de Woerdense bevolking.

Deze liefdeswensen gaan op 17 februari, het weekend na Valentijnsdag, worden aangeboden aan Vermilion, tijdens een manifestatie in de Woerdense binnenstad. Iedereen uit het Groene Hart is van harte uitgenodigd om 17 februari tussen 13:00 en 15:00 uur naar de Woerdense binnenstad te komen om de manifestatie bij te wonen, en natuurlijk om Vermilion Energy te laten weten dat "het volk" het gas in de grond wil laten zitten!

Wil je ook een liefdeswens schrijven aan Vermilion? Ga dan naar doemee.sp.nl/groenehart

Geef je hier op voor de valentijnmanifestatie in Woerden.

Klik hier voor de video over deze actie.

Foto: Leen de Vries / Leen de Vries