OPROEP AAN ALLE BURGERS IN WOERDEN

25 mei 2015

OPROEP AAN ALLE BURGERS IN WOERDEN

In Woerden is volop werk te doen voor de SP!
Helpt u mee om de SP ook in Woerden ijzersterk te maken? Uw hulp is nodig!

Nu voor de SP in Woerden de status afdeling in oprichting is aangevraagd, wordt een actieve inzet van vele SP’ers extra belangrijk om als SP politiek sterk te staan in Woerden. We willen de eerstvolgende gemeenteraadsverkiezingen met een sterke kieslijst present zijn en met een actief ledenbestand echt een verschil kunnen maken voor de inwoners van Woerden. Daarom vragen wij u:

Wilt u tijd vrij maken om samen met de SP het verschil te kunnen maken voor Woerdenaren?

- Wilt u met ons mee denken?
- Wilt u zelf actief de handen uit de mouwen steken?
- Wilt u lid worden van de SP?

Wat we nodig hebben:

- SP’ers die samen met ons de SP in Woerden op de kaart willen zetten.
- SP’ers die ons helpen de volgende gemeenteraadsverkiezingen een prima kieslijst te presenteren waarmee de SP in Woerden de belangen van de burgers op het politieke niveau goed kan vertegenwoordigen.
- SP’ers die bereid zijn samen met ons een actie voor te bereiden en uit te voeren, bijvoorbeeld rondom actuele thema’s als gaswinning, huurverhogingen, armoedebeleid.
- SP’ers die in gesprek willen gaan met buurtbewoners zodat we nog beter weten hoe we de stem van de mensen kunnen vertegenwoordigen, welke onderwerpen spelen er en hoe kunnen wij deze belangen het best behartigen voor de burgers.
- SP’ers die artikelen en persberichten willen schrijven of onze afdelingskrant inhoud en vorm willen geven. (zie de vacature op de website).

Wilt u meer informatie of eerst de mogelijkheden en uw ideeën met ons bespreken? Stuur een e-mail met uw vraag, uw naam en telefoonnummer naar het volgende mailadres: woerden@sp.nl  .

Wij zien uw reactie met belangstelling tegemoet.  Alvast hartelijk dank!

SP werkgroep Woerden